• Sinpro Fibreglass

Perchè u tela di u muru?Decorazione di u muru prima scelta!

Perchè u tela di u muru?Decorazione di u muru prima scelta!

Metope hà occupatu u più grande spaziu in a dicurazione di a casa, un bellu ambiente di a casa ùn pò micca lascià un supportu di metope bè.
Metope bona-looking pò esse integrale effettu outfit casa aghjunghje mattone à aghjunghje tile, è effettu tradiziunali outfit casa sempre pò purtà ogni tipu di unsatisfactory, u discomfort nant'à u sensu sensu visuale, uriginale hè poviru.U tela di u muru senza cuciture hè riccu in culore, cambiante in stile, riccu in tessitura, chjaru in tessitura, è faciule per creà un ambiente di casa cálido è còmode.
A tela di u muru senza saldatura pò spiccà da numerosi materiali decorattivi, dipende da a so più prutezzione ambientale, l'effettu visuale hè megliu, a funzione funziunale hè più pratica è altri vantaghji.

1.A varietà di u disignu è u culore di u tela di u muru hè variu, a scelta di u legroom hè grande, l'effettu dopu l'adornamentu hè jing jing, pò fà a famiglia più dolce.A collocazione di tela di u muru di designu differente spessu pò custruisce u spaziu di caratteru individuale chì dà una sensazione diversa.Ogni tipu di materiale, disignu, stile, u tela di u muru di u disignu è u culore ponu esse truvati, assai scuntrà u stilu d'adornamentu di e diverse persone, ancu ricevutu u favore di e persone.
Fighjate à u prugressu di i prudutti di ricami, assai prumossu a qualità di i prudutti di u tela di u muru.Tela murale a prima volta à aduprà jacquard, stampa è altri prucessi, jacquard hà tissutu vicinu, sintimu boni caratteristiche, stampa pannu muru hà e caratteristiche di culurite splendida culore riccu.
U pruduttu di tela di muru di ricama usa a produzzione di machini inwrought, introduci un pruduttu di tela di muru artigianale tradiziunale cinese trà, u pannu di fondu usa copià tessuti di seta d'alta precisione, mudellu hà stile cinese, tipu d'Europa, cuntrattu è cusì una varietà di diversiform, fà un prucessu fine. .U pruduttu finitu hà una super texture tridimensionale, l'effettu artisticu nantu à u muru pare elegante.

2.L'usu di a tecnulugia di filatu tintu, cusì chì u cuntrollu di u culore di u produttu di tela di u muru hà un bonu cuntrollu.Migliurà a qualità inestabile di i prudutti originali di tela di u muru fatti di tela di cortina tintu sèmplice, facendu i prudutti di u muru esistenti di culore luminoso, effettu artisticu più realistu, senza differenza di culore, solidità di culore stabile è vita di serviziu più longa.

3.The persunalizazione di cola fredda è calda, i prudutti di cola fredda riferenu à a tela di u muru chì hè rivestita o tela di fondu non-tessuta è dipinta cù cola di tela di muru durante a custruzzione.Hà e caratteristiche di a custruzzione rapida è a tecnulugia simplice.A cola calda si riferisce à a cola nantu à u spinu di u tela di u muru, riscaldata cù un ferru speciale durante a custruzzione, per chì a cola nantu à u spinu si fusse è si ferma nantu à u muru.

4.With u sviluppu cuntinuu di l'artigianatu di fabricazione di panni di muru interni, u pannu di u muru migliurà constantemente a qualità è u rendiment, hè diventatu u mainstream di a decorazione di l'internu, hà una funzione antistatica, i vantaghji di senza aspirazione, lucale accidentalmente o sucia artificiale, pò. Aduprà acqua è detergente per pulisce, faciule da pulisce, è avè una funzione d'aghjurnamentu megliu, una resistenza à l'usura relativamente bona, resistenza à a macchia.Si riferisce à u trattamentu impermeabile, anti-fouling, anti-oliu.Dopu un trattamentu speciale di u tela di u muru, ùn pò micca assorbe l'acqua, ùn fate micca oliu è altri effetti.
U pannu di u muru hà ancu un certu assorbimentu di u sonu, insulazione di u calore, prova di muffa, funzione antibatterica, hà megliu funzione anti-invecchiamento, a prova di insetti, non tossica, senza contaminazione.Ùn ci hè micca dannu à u corpu umanu, evitendu i danni di sustanzi volatili dannosi à u corpu umanu è l'ambiente.


Tempu di Post: 16-May-2022