• Sinpro Fibreglass

Chì sò i vantaghji di a tela murale?

Chì sò i vantaghji di a tela murale?

Nta l'ultimi anni, a tela di muru senza saldatura hà cuminciatu à esse accettata è scelta da più è più cunsumatori.Chì sò e caratteristiche di a tela murale senza saldatura?

Cucitura senza cuciture

/prodotti/

Per risolve e cuciture di carta da parati evidenti, l'errore di u fiore hè troppu grande, e cuciture overflow colla, cola è altri difetti cumuni!

Altezza 2,7 metri, altezza metope generale hè soprattuttu circa 2,5 metri, cumpletamenti cumpletamenti u bisognu di altezza muru.Larghezza (lunghezza) decine di metri à centinaie di metri.Sicondu u tagliu quantitatiu di a circunferenza di u muru di l'utilizatori, u bastone generale à u muru dopu senza cuciture, ùn ci sarà micca curling, warping è cracking, ancu micca permeate a cola.Fate u muru più pianu lisu, pulito, effettu visuale eccellente, chì ùn hè micca paragunabile à l'altri wallpaper.

Muru resistente à l'usura

In l'ambienti di casa per via di u sgabello, sedia, tavola o altri oggetti duri à longu andà in cuntattu o attritu, faciuli fà chì u muru pareva un pezzu, una impronta nera o scratch, è per via di a calligrafia pendente è a pittura, l'uggetti blunt appare. un pezzu di pittura chì sbianca u fenomenu, affettanu a bellezza di u muru.Aduprà tela di muru, pò lascià metope mantene luminosu luminoso pulito è bellu in un sanu organicu, fate u muru mantene intactu.

/prodotti/

Prutezzione di l'ambiente senza gustu

/prodotti/

A maiò parte di u tela di u muru usa materiale naturali per impegnà à esse materiale di basa di produttu, u materiale cum'è u cuttuni, a canapa, u poliester, a seta hè qualitativa, ma u tela, ghjunghje à ogni tipu di tela pura per serve cum'è u materiale di sustegnu di a superficia, ottene l'ambienti verdi veramente, avè. lotta assai forte à u listessu tempu tira u sessu.Perchè esse stancu cù ragiuni di u zitellu à metope causanu u crack aspittà per un prublema per avè copre, prutezzione, effettu condensate.I prudutti di tela nurmali di u muru attraversu u dipartimentu di ispezzione di i materiali di custruzzione naziunale di rilevazione di u cuntenutu di formaldehyde 0.008-0.01, u cuntenutu di formaldehyde hè assai più bassu di u standard di 0.08 naziunale.

A prova di muffa è impermeabile

U funziunamentu di a prova di umidità di u pannu di u muru hè eccellente, per via di l'applicazione cumminata di a tecnulugia di tela è di rivestimentu, cusì chì u rendiment di respirazione di u produttu hè bonu, migliurà in modu efficace l'ambiente di casa.Se l'umidità di u muru hè grande, a tela di u muru pò eliminà l'umidità in u muru per via di buchi minuscoli per impediscenu chì u muru ùn cascà muffa.U tela di u muru stessu pò mantene una certa umidità, pò equilibrà indirettamente a funzione di temperatura.Per quessa, a tela di u muru hè populari in e cità custiera cù alta umidità è spazii umidi è friddi.

/prodotti/

Insulazione acustica

/prodotti/

Tela di muru regulare, struttura di superficia cuncava è convessa, utilizendu processi avanzati di materiali, u rivestimentu nantu à a parte posteriore di stu tipu di struttura speciale pò assorbe efficacemente l'energia di l'onda sonora, riduce a freccia è l'intensità di vibrazione, è a struttura per u sonu à bassa frequenza forte capacità di bloccu. Un insulamentu acusticu perfettu, un rendimentu di isolamentu termicu, ancu in i posti induve u rumore hè più, pò ancu assicurà l'ambienti interni raffinati è còmode.


Tempu di Postu: Mar-20-2022