• Sinpro Fibreglass

Corri, staffu di Sinpro Fibreglass !Apertura di e prove di pista è di campu in fibra di vetro Sinpro !

Corri, staffu di Sinpro Fibreglass !Apertura di e prove di pista è di campu in fibra di vetro Sinpro !

Per dimustrà u spiritu di cumpetizione è u stilu di l'impiegati, andemu per preparà a prima riunione sportiva di u persunale di a cumpagnia Sinpro.U 10 d'aostu, a nostra cumpagnia hà urganizatu un cuncorsu di selezzione di pista è campu.

Un totale di 34 atleti da tutti i fronti di produzzione anu participatu à a selezzione, divisu in u gruppu di ghjuventù è u gruppu di mezza età.A cumpetizione di selezzione hè stata divisa in 100m maschile è femina, 200m, 800m femminile, 1500m maschile è 4 × maschile è femina 4 × In u relè di 100 metri è u saltu longu di l'omi è di e donne, sottu u sole scorching, l'atleti attivamente riscaldatu.Cù u sonu di u fucile di partenza, a postura vigorosa volò nantu à a pista.Dopu à a cuncurrenza feroce, un totale di 16 atleti cù risultati eccellenti si sò distinti è rapprisentanu a nostra cumpagnia per participà à a preliminaria è a finale di a prima riunione sportiva di u staffu di Rugao City.

Sta cumpetizione di selezzione ùn hà micca solu prumuvutu u sviluppu di u travagliu sportivu di Sinpro Fiberglass Co., è hà migliuratu u livellu di salute fisica di l'impiegati, ma ancu selezziunatu i membri di a squadra è hà furmatu una squadra per a cumpagnia di participà à a prima riunione sportiva di u persunale di u persunale. Sinpro Fiberglass Co.. In u passu prossimu, Sinpro fibreglass co.Mantenerà a so forza, cuntinuà à eserciteghja a so forza è fà sforzi precisi, creà constantemente una nova situazione in u travagliu di sport, è fà novi cuntributi à prumove a custruzzione di una Cina sana.

 

bd93fad17466b00bfe3648fece57d93


Tempu di Postu: Aug-13-2022