• Sinpro Fibreglass

Mantenimentu di tela murale è Pulizia di tela murale

Mantenimentu di tela murale è Pulizia di tela murale

Mantenimentu di tela di muru

1. Cunvenzione di stampa, u visu pianu di pittura emulsii hè assai faciuli brutta, prucessu swabbing ùn hannu un effettu à metope impossibly, a vita serviziu di stu tipu di carta murale hè in cumunimenti 5, 10 anni o cusì.E tela murale di carta murale hè altrimenti, quelli chì mantene ponu mantene 10, 15 anni senza prublema.Per quessa, u mantenimentu è u mantenimentu di u wallpaper è u tela di u muru hè a chjave.

2. U tempu di distribuzione deve esse sceltu in a stagione quandu l'umidità relativa di l'aria hè sottu à 85% è a temperatura ùn deve micca cambià drasticamente.A custruzzione deve esse risolutamente evitata in a stagione umida è nantu à u muru umitu.

3. Durante a custruzzione, e porte è Windows deve esse apertu durante u ghjornu per mantene a ventilazione;Mantene e porte è Windows chjusu di notte per mantene l'umidità fora.Basta appiccicà u wallpaper di u muru, pruibisce u ventu forte, affetterà a so solidità di ligame è l'ingegneria di a superficia.

4. Paste wallpaper wall pannu overflow di liquidu adesivu, deve esse puliti cù una spugna pulita in ogni mumentu, soprattuttu à i cuciture di a marca di cola, per pulizziari.Questu hè u persunale di custruzzione o u persunale di surviglianza deve esse attentamente è seriu.Mantene e mani è arnesi assai puliti.Sì macchiate, pulite cù acqua saponata o detergente.

5. Foaming wallpaper wall fabric hè faciule d'accumulà polvera, affettendu l'aspettu è a pulizia, pulisce una volta ogni 3-6 mesi.Aduprate un aspiratore o una spazzola immersa in acqua pulita per scrub, fate cura di ùn infiltrassi l'acqua in l'articulazione.

6. Di solitu attenti à impedisce l 'impattu di uggetti duru è muru friction.Dopu à un numeru di tempu, à qualchi cracking joint lucale, deve esse sussidizzioni puntuale, ùn pò permette u so sviluppu.

Fibreglass-Wallcovering-6

Pulizia di tela di muru

Di solitu aduprà solu una spugna pulita semi-umida per asciugà a parte polverosa.A toalla deve esse pulita in u tempu, a parte chì hà besmirch pò esse pulita bè cù u spiritu di catharsis, l'effettu hè particularmente bonu.Ma vulete sguassà in u tempu, ùn pò micca ritardà u tempu.Quandu sguassate, fate attenzione à ùn toccu l'articulazione di u pannu di u muru cattivu, hè megliu per fà da sè stessu, ùn dà micca à i travagliadori di a nanna è di l'ora di fà, per ùn sguassate duramente, pruvucannu pèrdite à u pannu muru.


Tempu di Postu: 21-Mar-2022