• Sinpro Fibreglass

Rispettate e regule di produzzione di sicurità è esse a prima persona rispunsevule

Rispettate e regule di produzzione di sicurità è esse a prima persona rispunsevule

Ghjugnu di questu annu hè u 21u mesi di sicurità in Cina è u 29u mesi di sicurità in a Pruvincia di Jiangsu.A cumpagnia Sinpro Fiberglass hà realizatu diverse è ricche attività di u mese di produzzione di sicurezza intornu à u tema di "osservà a lege di produzzione di sicurità è esse a prima persona rispunsevule".

A cumpagnia è tutti i dipartimenti appiccà o post slogans di pruduzzione di sicurezza, urganizeghja tuttu u persunale per participà attivamente à a "nova lege di sicurità sapi quantu" cumpetizione in linea, fighjate a "sicurezza hè più impurtante chè Mount Tai", "sei prevenzione analisi tipica di accidenti" film d'avvertimentu di u corpu principale di produzzione di sicurità di l'idrogenu, è vigorosamente creà una forte atmosfera di apprendimentu, mantene è usu, cusì chì a cuscenza di a sicurità hè prufonda arradicata in u core di u populu.

U dipartimentu hà attivamente realizatu l'attività di suggerimentu di raziunalisazione di a sicurità di "Offertu un pianu per a sicurità", è hà mobilizatu tuttu u persunale per investigà in modu cumpletu i periculi nascosti è pruposti suggerimenti di raziunalisazione è suggerimenti di migliurà per a produzzione di sicurità basatu annantu à "a pusizione chì travaglia, l'equipaggiu. Aghju operatu, è l'ambiente cuntattate ".U numaru di participanti hè 338, è 227 suggerimenti di raziunalisazione sò stati cullati.I suggerimenti di raziunalisazione di a sicurezza cullati seranu scelti, assignati è premiati in a tappa più tardi.

Sicondu i requisiti di u pianu di perforazione di emergenza 2022, tutti i dipartimenti anu urganizatu è realizatu esercitazioni d'urgenza di piani speciali cum'è a lotta di u focu, scossa elettrica, spaziu limitatu, fuga di u fornu, etc., per verificà l'operabilità di u pianu d'emergenza nantu à quellu. manu, è migliurà a capacità di salvezza accidenti è trattamentu d'urgenza di l'impiegati da l'altra banda.

Organizà è realizà una seria d'attività di u mese di produzzione di sicurità per migliurà a cuscenza di sicurezza di tutti l'impiegati è prevene è riduce l'accidenti di sicurezza di produzzione.Ancu s'è l'attività hè finita, u ritmu di custruisce una sicura sicura ùn ferma mai.Piglieremu l'attività di u mese di a sicurità cum'è una opportunità per migliurà u livellu di gestione di a sicurità è a qualità di sicurezza di l'impiegati per assicurà u sviluppu sicuru, sanu è stabile di a cumpagnia.


Tempu di post: Jul-27-2022